Уважаеми гости, приятели и партньори,
Следим отблизо информациятаза COVID – 19 , всички актуализации от Световната Здравна Организация, както и техните указания и тези от здравните служби на местно ниво.
Животът, здравето и благополучието на нашите гости и служители са наш приоритет.
Каква е нашата политика за хигиенни предпазни мерки?
Ние държим изключително на стандартите за хигиена и чистота и предприемаме допълнителни стъпки, за да осигурим безопасността на нашите гости и нашият персонал. Всеки ден правим максималното, така че нашите комплекси да отговарят на актуалните изисквания за хигиена и чистота. Нашите стандартни политики и процедури за опазване на здравето и безопасността на хората включват мерки за превенция на широк спектър от вируси, включително COVID-19, и обхващат всичко от указанията за миенето на ръцете и използването на препаратите за почистване и дезинфекция до процедурите за почистване на стаите за гости и общите части. Специфичните мерки, които Комплекси Рейнбоу , Слънчев Бряг приема в тази връзка, включват:
1. Здраве, безопасност и информираност за нашите служители: Здравето, безопасността и информираността на нашия персонал са основни в борбата за ефективност на програмата за чистота. Това са и начините, с които съдействаме при този процес:
2. Хигиена на ръцете: Правилното и често миене на ръцете е жизнено важно в борбата с разпространението на вирусите.
3. Непрекъснато обучение: В допълнение към стандартното обучение на персонала се преминава и през специално обучение за борба с разпространението на COVID-19.
4. Почистващи препарати и протоколи: Нашите комплекси използват почистващи продукти и протоколи, които са ефективни срещу вируси
- Стаи и Апартаменти: Хотелите използват протоколи за почистване и дезинфекция на стаите след напускането на гостите и преди пристигането на следващите, които обръщат особено внимание на най-често докосваните места и предмети.
- Общи зони: В нашите комплекси са увеличени честотата на почистване и дезинфекция в общите пространства, като особено внимание са обръща на плотовете на рецепция, асансьори и бутони в тях, дръжки на врати, общи тоалетни и дори ключовете на вратите.
- Помещения за персонала и сервизни обслужващи помещения: в помещенията, където персонал ползва се увеличават честотата на почистване и фокусират вниманието си на най-често докосваните места като входове, шкафчета за лични вещи и офиси за персонала.
5. Дезинфектанти – В общите зони, на входовете и изходите на комплексите има достъпни дезинфектанти за всички гости и служители с цел увеличаване на превенцията и разпространението на вируси.
6. Дистанция между гостите – На входовете и изходите е подсигурено двупосочно движение , за да можем да осигурим нужната дистанция между всички наши гости. В асансьорите се намаля максималния брой ползватели едновременно , за да се чувствате комфортно с хората около вас. Обслужването на рецепция ще се осъществява със спазване на задължителната дистанция между гостите.